按這邊可以聽 

Billy_Joel_-_Just_the_way_you_are.jpg 

沒記錯的話,這首歌應該是我國中聽到的

不過那時候就已經是老歌了

所以老歌真的很耐聽吧~

 

我很愛喜歡他輕鬆的旋律,

夾雜薩克斯風一點點低音的慵懶,很舒服

================================

有時候常常會懷疑自己到底對方會喜歡你

也會懷疑對方會不會因為你的行為而不喜歡你

其實這些都是想太多

很多時候就是單純喜歡的念頭

所以不用輕易的改變你自己

因為如果知道對方和你是往同一個方向前進

他就希望那個你就是現在的你

==================================

Just the way you are

Don't go changing, to try and please me,
You never let me down before,
Don't imagine, you're too familiar,
And I don't see you anymore.


不要輕易的改變你自己,只是為了要迎合我
我想告訴你,你從來就沒有讓我失望過
不要覺得我們太過於熟習
我就會對你視而不見

I would not leave you, in times of trouble,
We never could have come this far,
I took the good times, I'll take the bad times,
I'll take you just the way you are.

在你失意的時候,我不會離開你,
我們從來沒有想過會到這麼遠
我會把握美好的時光,我會留起難過的時間,
我要的就是這樣的你。

Don't go trying, some new fashion,
Don't change the colour of your hair,
You always have my, unspoken passion,
Although I might not seem to care.

不要去嘗試一些新的玩意,
不改變你頭髮的顏色,
你總是擁有我無法言語的熱情
雖然我看起來可能不太在乎

I don't want clever, conversation,
I never want to work that hard,
I just want someone, that I can talk to,
I want you just the way you are.

我不想要自己為是的對話
我也從來不想極力爭取,
我只想要一個可以和我溝通的人
我要的就是這樣的你。

I need to know that you will always be
The same old someone that I knew,
What will it take till you believe in me,
The way that I believe in you?

我要知道你有會是這樣的你
那個我一直熟悉的人,
怎樣才能夠讓你相信我,
就如我深深相信你一樣的方式?

I said I love you, and that's forever,
And this I promise from the heart,
I couldn't love you, any better,
I love you just the way you are.   

我說我愛你,這是代表永遠
這是我出自真心的承諾
我不能比現在更愛你,,
我愛你只因為你是你自己。

==================================

arrow
arrow
    全站熱搜

    makexfun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()